چه باعث می شود که کلیه ها به شکست و آنچه می تواند انجام شود برای جلوگیری از پیشرفت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باعث می شود که کلیه ها به شکست و آنچه می تواند انجام شود برای جلوگیری از پیشرفت

کلیه، به عنوان یکی از ارگان های مهم بدن ما، نقش مهمی را در حفظ سلامتی ما ایفا می کند. این می تواند نه تنها کمک مواد زائد از سوخت و ساز بدن ما از بین بردن، اما فقط رابطه نزدیک با سیستم ادراری و سیستم سوخت و ساز بدن. اما در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم با CKD تشخیص داده است از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی رخ می دهد. پس چه باعث می شود که کلیه ها به شکست و آنچه می تواند انجام شود برای جلوگیری از پیشرفت؟ بعدی، لطفا به زیر مراجعه فرمایید.

چه می شود کلیه ها می شود؟

به جز نقص مادرزادی و ارث، عوامل بسیاری است که می تواند کلیه ها به شکست، از جمله فشار خون بالا، دیابت، سوء مصرف مواد ناسالم پایان شیوه زندگی، اغلب وجود دارد شامل ادرار، آب آشامیدنی کوچک ، خوردن نمک زیاد، نوشیدن چای بعد از نوشیدن و غیره.

چه می تواند انجام شود برای جلوگیری از پیشرفت کلیه شکست؟

از باعث کلیه شکست، ما باید توجه دقیق به این عوامل پرداخت و جلوگیری از آسیب رساندن به کلیه ها. اما اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، اولین چیزی که برای شما این است برای جلوگیری از پیشرفت کلیه شکست. اول، کنترل عوارض آن مورد نیاز است. دوم، آن را نیز ضروری به تغییر شیوه زندگی خود را. سوم، لازم است به اقداماتی برای بهبود عملکرد کلیه است. وقتی که می آید برای مدیریت عوارض و بهبود عملکرد کلیه، "چهار" یک "" درمان گزینه خوبی برای شما می باشد. در میان این درمان، ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به محافظت از کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، درمان حمام پا ما، طب چینی و ترکیب دهان مای کانگ می تواند کمک به مدیریت عوارض. علاوه بر این، در صورت لزوم، ما همچنین می توانید یک یا بیشتر از هفت درمان ما از طب سنتی چینی به عنوان درمان کمکی را انتخاب کنید.

در حال حاضر Dębe آیا علل شناخته شده از کلیه ها شکست و توقف مراحل پیشرفت. اگر شما میخواهید بدانید که درمان های خاص ما، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه پیشرفت توقف، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: